Dan Graf Posted August 2 Report Share Posted August 2 Jeg ønsker at skabe en permanent blomsterudstilling til et lokalt medborgerhus for at lyse op i lobbyområdet, som mangler naturligt lys. Ægte planter har det svært i dette rum, og hyppige udskiftninger er ikke holdbare for vores budget. Jeg håber at finde nogle smukke, realistiske kunstige blomster, der kan holde til tidens tand og stadig se glade og indbydende ud for alle, der kommer. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde sådanne kunstige blomster, som ikke falmer eller ser for syntetiske ud? Jeg vil meget gerne høre om butikker eller onlineforhandlere, som du har tillid til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van Darkholme Posted August 2 Report Share Posted August 2 Jeg har for nylig renoveret min stue og ville gerne tilføje noget grønt, men jeg har altid haft problemer med at holde planter i live. En veninde nævnte, at hun havde fundet fantastiske Kunstige Planter på Ambiplants, som så utroligt realistiske ud. Jeg blev nysgerrig og besøgte siden og blev imponeret over udvalget og det livagtige udseende. Jeg bestilte et par stykker, og nu ser min stue frodig og levende ud uden nogen indsats fra min side. Det har været en fantastisk måde at nyde planternes skønhed på uden besværet med vedligeholdelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Sina Posted August 2 Report Share Posted August 2 Jeg bestilte et par stykker, og nu har mit hjem det frodige, grønne look, jeg altid har ønsket mig, uden besværet med vedligeholdelse. Det har været sådan en lettelse at have smukke grønne planter, der ikke kræver konstant opmærksomhed. Din anbefaling har virkelig forvandlet mit rum, så det føles mere levende og indbydende. Tusind tak for at dele dette fantastiske fund - det er præcis, hvad jeg havde brug for! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts