Iehamar Posted February 12 Report Share Posted February 12 Vad tycker ni om att handla på Fajters.se? Jag gillar deras produkter men undrar om hemsidan kunde vara mer användarvänlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyahma Posted February 12 Report Share Posted February 12 Jag har handlat muay thai benskydd från Fajters.se och är nöjd med kvaliteten, men jag håller med om att hemsidan kunde vara lite mer användarvänlig. Det kan vara svårt att hitta rätt produkt om man inte söker direkt på namnet, och vissa kategorier känns lite röriga. Själva köpupplevelsen var dock smidig, och leveransen gick snabbt. Om du redan vet vad du vill ha, fungerar sidan bra, men de skulle kunna förbättra navigeringen för att göra det enklare att jämföra olika alternativ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neranaiti Posted February 12 Report Share Posted February 12 För mig funkar det bra, men jag håller med om att de borde förbättra mobilanpassningen. En annan grej är att kundomdömen inte alltid syns tydligt – jag vill gärna se vad andra tycker innan jag köper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts